css - Twitter Bootstrap 3 Media queries -


if suppose device width 800px, media query apply (execute)?

@media screen , (min-width : 320px){  }  /* small devices, phones */ @media screen , (min-width : 480px){  }  /* small devices, tablets */ @media screen , (min-width : 768px){  }  /* medium devices, desktops */ @media screen , (min-width : 992px){  }  /* large devices, wide screens */ @media screen , (min-width : 1200px){  } 

if write css device having screen size between 768px 991px , declare it's css in media query

 @media screen , (min-width : 768px){  } 

then first 2 media queries gets applied how avoid this.

you can use 3 media query 800px of width based on option

@media screen , (min-width : 320px){  }  /* small devices, phones */ @media screen , (min-width : 480px){  }  /* small devices, tablets */ @media screen , (min-width : 768px){  } 

Comments

Popular posts from this blog

php - Zend Framework / Skeleton-Application / Composer install issue -

c# - Better 64-bit byte array hash -

python - PyCharm Type error Message -